پیشنهاد ویژه : وبینار آشنایی با مهارت های نرم

متن پیام

متن نظر

ثبت نام و ورود

شماره همراه

+98

شماره همراه خود را بدون صفر اول وارد کنید

قیمت

292,500 تومان

رهبری مثبت‌نگر در عمل منبعی است که به رهبران کمک می‌کند تا کارآمدتر باشند. این کتاب با معرفی مدل اِلایت (ALIGHT)، رهبران را از طریق شش منبع بنیادین هدایت می‌کند و با تفکیک این شش منبع به هجده مؤلفۀ اصلی، به شرح عناصر سازندۀ این شش منبع می‌پردازد و آن‌ها را ملموس و دست‌یافتنی می‌کند. هر یک از این منابع می‌توانند موجب شعله‌ورشدن انگیزۀ رهبران و تیمشان شوند و عملکرد هر دو را تا سطحی شگفت‌آور ارتقاء دهند. این کتاب، این فرصت را برای رهبران فراهم می‌کند تا از طریق یک پرسش‌نامه‌ به ارزیابی سطوح رهبری مثبت‌نگر و منابع خود بپردازند؛ همچنین فرصت‌هایی را برای ارتقاء بیش‌تر این سطوح در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
این کتاب شامل راهبردهایی کاربردی برای رهبران است و به آنها کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از این راهبردها و با تکیه بر بازنگری‌های خود، در جهت تبدیل شدن به بهترین رهبر مثبت‌نگرِ ممکن حرکت کنند.
هدف این کتاب، کمک به رهبران برای تبدیل شدن به کارآمدترین نسخه از خود، دستیابی به نتایجی شگفت‌آور و کمک به تیمشان برای انجام کاری مشابه است. این کتاب که مملو از پژوهش‌ها و توصیه‌های کاربردی از سوی رهبران مثبت‌نگر در زندگی واقعی است، به طور گسترده به بررسی چیستی رهبری کارآمد و چگونگی دستیابی به آن می‌پردازد.

مخاطبان این کتاب طیف وسیعی از افراد هستند، از افرادی که در ابتدای مسیر رهبری حرفه‌ای قرار دارند تا افرادی که دارای مسئولیت‌ها و مشاغل رهبری باسابقه و معتبرند. رهبری مثبت‌نگر در عمل برای تمام مدیران، رهبران، رهبران تیم، رهبران ارشد، و مدیران عامل فعلی و مشتاقان این حوزه، و تمام افرادی است که دارای نقش‌هایی مرتبط با رشد افراد نظیر یادگیری و توسعه، توسعۀ رهبری، توسعۀ سازمانی، مربیگری، و دیگر نقش‌های منابع انسانی هستند. این کتاب همچنین برای همۀ ماست، چرا که در واقع همۀ ما تا حدودی رهبر هستیم و به صورت رسمی یا غیر رسمی در موقعیت رهبری قرار داریم، خواه از این موضوع آگاه باشیم یا نباشیم و چه خود را به عنوان یک رهبر به رسمیت بشناسیم یا نشناسیم.

معرفی نویسندگان:
کورنلیا لوسی، روان‌شناس و مشاور رهبریِ معتبری است که برنامه‌هایی تحول‌آفرین در زمینۀ توسعۀ رهبری مثبت‌نگر به شرکت‌های چندملیتی، مؤسسات خیریه، شرکت‌های کوچک و متوسط، و شرکت‌های نوپا ارائه می‌دهد. تخصص پژوهشی او به‌زیستی، تاب‌آوری و رهبری مثبت‌نگر است و مقالاتی در تمام این زمینه‌ها منتشر کرده است.
دکتر یولانتا بِرک، متخصص رسمی روان‌شناسی مثبت‌نگر و دانشیار مرکز روان‌شناسی مثبت‌نگر و سلامت دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی در ایرلند (RCSI) است. او تا کنون هشت کتاب منتشر کرده است و از طرف تایمز ایرلند به‌عنوان یکی از 30 نفری معرفی شده است که ایرلند را به مکانی بهتر تبدیل کرده‌اند.

نویسنده

مترجم

نظرات کاربران

پاسخگویی واتس‌اپ